Wat je kunt leren van je klanten

Een tevredenheidsmeting direct na afloop van de behandeling, of tijdens een jaarlijkse peiling, geeft meestal slechts algemene informatie terug over hoe men de begeleiding of behandeling heeft ervaren. Ook is vaak de respons maar beperkt, waardoor er twijfel kan zijn over de validiteit van de resultaten.

Bent u benieuwd hoe er nu echt wordt teruggekeken op uw begeleiding/ behandeling of methodiek? En wilt u in beeld brengen welke factoren er voor hebben gezorgd dat de resultaten blijvend zijn, of juist niet lukten nadat de behandeling/ begeleiding is afgerond?  Dan is een bestendigingsonderzoek op maat van CKMZ iets voor u!

In dit kwalitatieve onderzoek bevragen we gericht de uitgestroomde cliënten op hoe zij de resultaten van het behandel- of begeleidingstraject weten toe te passen in hun dagelijks leven. Samen met u stellen we vragen op die u meer informatie geven over de kwaliteit, effecten en bestendiging van uw aanpak. CKMZ voert het onderzoek uit, analyseert de resultaten en levert een eindrapport op waarmee u vervolgens aan de slag kunt om de kwaliteit verder te verbeteren. Uiteraard nemen wij alle privacy en AVG-maatregelen in acht.

Meer informatie nodig of geïnteresseerd? Bel gerust voor een vrijblijvende uitleg naar Joyce van der Jagt, 06-15384949

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

    (Wij delen uw gegevens met niemand, voor meer informatie zie ons privacy reglement)